Ledig, ledig, ledig

Vad skönt det är att vara ledig, men vad dagen går fort. Även fast jag fick sovmorgon i morse så har vi ändå hunnit göra en hel del. Henke var på VC med Jonathan för han hostar så mycket så nu går han på pencilin. När dom kom hem stack vi iväg till Eskilstuna och inhandlade en ny telefon och ett barnlås till sopskåpet i köket.
Väl hemma satt vi ute och fikade och bara mös i solen. Sen meckade vi ihop grillen vi köpte för ett bra tag sen för den gamla hade vi kastat och pappa och Irene skulle komma hit och grilla med oss så vi var ju tvungna att ha en grill.
Medans jag satt skötte grillningen passade jag på att ringa till Stefanie. Det kändes bra att få prata lite med henne samtidigt som det var jobbigt. Hon berättade att det hon saknade mest och ville ha när hon kom hem var potatis för det åt dom inte där. Hon trivdes sådär och sa att familjen var lite konstiga, men hon verkade iallafall ha det skoj. Det var olika aktiviteter varje dag. Idag hade hon varit och badat hela dagen och på kvällen skulle hon iväg på nån internationell tävling.
Älskar och saknar dig Stefanie!
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligt att höra att hon ändå har det okej, och inte längtar hem alldeles för mycket så hon inte står ut. Hur länge har hon varit där nu?

2008-07-17 @ 08:38:54
Postat av: Kicki

Hej Lilla Gumman,



Vad glad jag blir att du hör av dig... du verkar ha det lungt och skönt. Hoppas du inte oroar dig allt för mycket för Steffi, det är inte lätt att släppa greppet om sina små kottar :-) Hälsa Henke & barnen. Tyvärr har vi ju inte hunnit med att grilla tillsammans och leka lite lekar i år, lite synd (har redna oljat in utemöblerna och ställt in dom i förådet) min sommar är därmed slut, skall jobba så mycket som möjligt... Många kramar till dig

2008-07-20 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0