Härliga jul

Igår var det julafton och den tillbringade vi i Nykvarn hos min faster och farbror. Alla kidzen var så fint klädda när vi åkte, men lagom till vi kom fram så hade den minsta av dom gjort ner sig så skjorta och allt åkte av. Han var fin en stund iallafall. Som varje jul så är det helt underbart härligt att vara där. Vi åt gott, öppnade en hel del paket, fikade, kollade på Kalle och hade kanontrevligt. Tyvär slutade det hela mindre trevligt. Stefanie blev kräksjuk på natten när vi kom hem och min kusin Maria ligger kräksjuk idag. Krya på er! Tack min bästaste faster och farbror för en stämningsfull jul. Längtar redan tills nästa år. :0)
 Jag och Jonathan.    Finaste faster och Jonathan.   
 Nån som är hungrig.    Kalle Anka dax.
 Julklappsöppning.   Sötaste syskonen.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser ut som att ni hade en riktigt bra julafton. Förutom kräksjukan sen då :) Hoppas vi ses snart. Saknar er.

2008-12-25 @ 23:22:46
Postat av: Camilla

Hej

Vad mysigt ni verkade ha det:) men jag instämmer i vad Hanna sa, förutom kräksjukan.

Hoppas ni andra slipper den.

Kram och god fortsättning.

2008-12-26 @ 09:14:02
Postat av: Kickan

En stämningsfull julafton med pudersnö och is på sjön. Röjan-Jonatan var i sitt esse och han med att undersöka allt i huset. Härligt! Dock fick granen stå kvar och han missade keramik katten, lådorna med alla köksverktyg, tomten på golvet i hallen, tallriset och papperskorgen i arbetsrummet. Men det fixar han säkert nästa gång han kommer. Toppen kille med glimt i ögat!



God fortsättning

Faster Kickan



...som inte klarade sig från vinterkräksjukan!

2008-12-26 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0