Vill ha en stor studsmatta

Idag vaknade jag med huvudvärk. Finns det någe värre. Efter lite kaffe, vila och 1 Ipren släppte eländet. Tack o lov! Sen var det bara att ta sig i kragen och göra sig redo för att gå på kalas hos Angelica som fyllde år. Det var supertrevligt och mycket folk. Dom höll på att sätta upp en jättestor studsmatta när vi kom så självklart var jag ju tvungen att hoppa lite. Tjoho, vad kul det var, men jobbigt. Kondisen e ju inte på topp. Nu är det dax att göra nått åt det.  Synd att vi inte kan ha någon här på våran lilla uteplats.
När vi kom hem slappade vi lite för att sen mecka mat. Idag bjöds det på kyckling, ris och currysås.
Nu har jag och Henrik precis rullat chokladbollar som vi ska mumsa på, Jonathan sover och Steffie är hos en kompis.
På återseende!

Mina och Henkes fin, fina chokladbollar

Kommentarer
Postat av: Helene

Gud va roligt att läsa lite om er...fina bilder på bebis...:)Kram

2008-04-12 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0