Underbara sol

Imorse tänkte jag passa på att ta lite sovmorgon när Henke var hemma, men det kunde jag glömma för det började väsnas i elementen Suck, suck! Istället tog jag mig en hink och gick ut och tvättade utemöblerna. Det behövdes kan jag ju säga. Dom har stått ute hela vintern. Min kära lilla granne Nina var lite kaffesugen så jag och Jonathan tog en fika med henne i vårvärmen. Under tiden for Henke ner till station och hämtade sin syster. Sen var det dax för Jonathan att mumsa lite lunch och efter det åkte jag, Hanna och Jonathan ner på stan så att jag och Hanna kunde få lite lunch vi oxå. Henke skulle jobba så han kunde inte följa med, men det gjorde inget för det är trevligt att umgås med bara Hanna. Vi passade på att köpa en liten solhatt till Jonathan. Han vart så fin i den.
 Jonathan i sin nya solhatt.
Resten av dagen har vi tillbringat utomhus. Har även hunnit med att fika med Nina en gång till. Vi är ganska bra på att fika ett par gånger om dagen hon och jag. Vi dricker vårat kaffe, snackar lite skit och har allmänt trevligt.
 Nina, Fanny, Philip och Jonathan.
Det är knappt så man vill gå in.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Ja klart vi e duktiga på o fika:) Måste säga att hon som sitter i stolen o pratar i fånen är ruskigt snygg;-) Har du hennes nummer=P
Kraam

2008-04-24 @ 19:51:52
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Hanna

Tack för idag! Det var mysigt att ses

2008-04-24 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0