Tidsfördriv en fredagsmorgon

Om ni inte har något vettigt att göra en solig fredagsmorgon kan ni göra som jag gör just nu. Sitta i telefonkö till försäkringskassan. Jisses vad spännande det är. Kom på att jag var tvungen att ringa dit för jag ska inte ha föräldrapenning måndag och tisdag för då ska jag jobba. Slår numret och gör alla knappval och får till svar från andra änden att " du har plats 212 i kön, beräknad kötid är 24 minuter". har dom två stycken som jobbar där eller vill halva Sverige ha tag på försäkringskassan just nu?
Ibland kan man bli tokig för mindre, men jag vill inte lägga på för att ringa senare heller för då kanske jag glömmer bort. Ibland kan jag få en smärre släng av alzaimers light och det är inte skoj. Oh, nu har jag plats 27 i kön.
undrar om försäkringskassan läste mina tankar för på ett litet tjillevipp kom jag fram och det blev min tur. Det tackar vi för.
Love, peace and understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0