Sol

I går var jag i Stockholm och lyssnade på Hanna Österberg när hon hade en föreläsning om anorexia. Det var en helt fantastisk föreläsning och hon fångade verkligen lyssnarnas intresse. Hon är nog en av de starkaste och mest målvedvetna kvinnor jag har träffat. Hon är fd anorektiker och att stå framför en massa människor och tala om det är beundransvärt. Jag skulle ha kunnat lyssna på henne många timmar till, men nu hade hon bara 2 timmar. Att gå på en föreläsning med henne kan jag varmt rekomendera.
Idag har jag varit ute mest hela dagen. Jag och Jonathan har fikat med Tesan och Nina. Så trevligt, så trevligt. På eftermiddagen gick jag till Philips skola för att ha utvecklingssamtal med hans fröken. Det gick strålande och han låg väldigt bra till i allt. Under tiden som jag var där så var Jonathan ute här hemma och lekte med Nina. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och bege mig ut igen för att tvätta utav utemöblerna. Vi får väll se om jag samlar ork till det eller om jag tar det imorgon. Det vore ganska skönt att ha det gjort så att man kan sitta där.
Sesningar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för dina fina ord!!!

2008-04-23 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0