Slappardag

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har gjort det vanlig. Tvättat, diskat, lagat mat och sånt som hör hushållssysslorna till.
På förmiddagen var det inget vidare väder så jag och Jonathan var inne och lekte. Min kära granne Nina kom över och drack lite kaffe med mig och då passade vi på att spela ett parti Skipbo. Hon vann. Suck! Men sen spelade vi en gång till och då vann jag. Yippie!
Vid kvart i två kom Philip hem från skolan. Han käkade lite mellis och sen gick vi över till Helene och drack lite kaffe och snackade lite strunt. Alltid så trevligt att vara där tycker jag.
Camilla, nu har jag varit aktiv för idag. :0)
Tjo å tjim fiskstim!

Kommentarer
Postat av: Camilla Pettersson

Hmmm, har du skrivit 5 rader:) är det all träning din unga kropp får om dagarna.
Själv ska jag nu gå och träna och smygsola lite hade jag tänkt....
Puss och kram
Miss you too!!!!

2008-04-18 @ 08:41:46
Postat av: Helene

Alltid lika trevlig att ha dig här gumman :) kram

2008-04-19 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0