Nybakat bröd

Idag fick jag sovmorgon till klockan 10. Det var behövligt. Då kom min underbara sambo in och väckte mig och sa att frukosten var klar. Jag kliver upp och känner doften av nybryggt kaffe och nybakat bröd. Ja, ni läste rätt. Henke har baka bröd nu på morgonen medans jag sov. Inte illa att få nybakat bröd, ägg, kaffe och yoghurt till frukost bara så där. Det var den goaste frukost jag ätit på länge. Tack min älskling för den härliga frukosten.
Igår kväll kom våra niceiga vänner Angelica och Fredrik över hit och grillade med oss. Som vanligt hade vi supertrevligt med många skratt och tokigheter. Nästa gång kommer vi hem till er och grillar på eran nya, fina grill. Henke vill så gärna se när Fredrik meckar ihop den. :0)
Jag och Henke satt ute en stund efter dom hade gått hem, men till slut blev det så kallt att vi begav oss in.
 Fredrik the grillmaster.
 Jonathan, Henke, Fredrik och Angelica.
 Jonathan, Henke och jag.
 Angelica myser med Nelson (Greger).
 Så här glad och lyrisk blir Henke när han hör granateld.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Camilla Pettersson

Ååååå vad gott det låter, men själv kan jag ju inte äta frukost.
Idag har jag bakat äppelpaj:)
Puss på er!!

2008-04-27 @ 13:30:01
Postat av: Angelica

Visst hade vi det trevlig och kul att se sig själv utan mobiltelefon.
Fredrik har satt ihop grillen, han bankade och höll på när jag hade sovmorgon.

kram

2008-04-27 @ 15:13:16
Postat av: Hanna

Vilken jättefin bild på Jonathan, Henrik och dig!!

2008-04-27 @ 16:01:41
Postat av: Angelica

Hej hopp!
Tack för trevlig fika. Fredrik har kollat upp gästbok åt dig. Gå in på gastbok.nu så kan du registrera en och länka till den.

Ha det bäst flodhäst!

2008-04-27 @ 21:41:02
Postat av: Tina

jag sitter här och är helt förvånad, har hakan nere vid knäna ungefär. Att Henrik bakar viste jag inte, är jätte förvånad :P.
Fin bild på dig, Henrik och Jonathan :).

2008-04-27 @ 22:39:17
URL: http://tinahermansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0