Liten blir stor

För exakt 15 år sedan låg jag i en förlossningssal på södertälje sjukhus och hade otroliga värkar. Jag var endast 18 år gammal och trodde att nu är min sista stund på jorden kommen. Denna smärta var inte av denna värld. Skulle det göra så ont att få barn så ville jag aldrig ha flera, men när klockan slog 22.08 kom det mest underbara och välskapta lilla flickebarn till världen och all smärta var som bortblåst. Denna lilla flicka blir idag en stor tjej på 15 år. Tänk vad tiden går fort och vad mycket kul hon och jag har haft under alla dessa år. Jag hoppas att vi kommer att ha minst lika kul i fortsättningen oxå. Jag älskar dig Stefanie av hela mitt hjärta.
Grattis min underbara dotter på din 15-års dag!
 Världens goaste tjej.

Kommentarer
Postat av: Tanten

GRATTIS STEFFIE:)

Jaha då är du byxmyndig nu då:) "Tulo mellan knäna" *Fniss fniss* Kram

2008-04-24 @ 20:16:32
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Camilla Pettersson

Ja, tänk vad tider går fort.
Tänk att det snart är 14 år sedan vi var på stranden tillsammans och Stefanie hade yogurt i hela ansiktet. Haha jag har bildbevis...
Grattis Stefanie på din 15-årsdag...fast det är ett par timmar kvar till 22.06
Massor med kramar

2008-04-24 @ 20:17:28
Postat av: Stefanie

Taaaaaaaaackkkar ! :D

2008-04-24 @ 20:40:38
URL: http://stefaniebrannvall.blogg.se
Postat av: Angelica

Oj är det redan den 24:e? Grattis Stefanie önskar hela familjen.
kram

2008-04-24 @ 22:15:50
URL: http://www.hagenborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0