Humlejakt

Igår var jag och barnen ute mest hela dagen. Det var ju så himla fint väder. jag och Philip tog en sväng ner på stan och köpte 2 par byxor åt honom. Han växer så det knakar.
Nu har precis avslutat min kamp efter den hemska lilla humla som hade roat sig med att flyga in i vardagsrumet. Ville inte ha den där så jag bestämde mig för att den skulle ut. Efter mycket om och men så vann jag och humlan var väck. Tur det för annars hade jag stått där ännu och jagat humla. Bättre saker kan man väll ha för sig?
Ikväll ska jag åka upp till Stockholm och lyssna på Hanna (Henkes lillesyrra) när hon har föreläsning. Det ska bli intressant och superskoj att träffa Hanna.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig ute i solen.
Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0