God morgon

Ja, faktiskt så är det en god morgon. Solen skiner från en relativt klarblå himmel, jag känner mig pigg och barnen är på ett strålande humör.
 Jonathan leker med sin pappa.
 Inspektion??
Just nu är Jonathan och Henke inne på Jonathans rum och leker så då passar jag på att sitta här en stund. Så skönt när man kan få sitta ifred vid datorn utan att man har någon som stör. Igår satt jag vid datorn en snabbis medans Jonathan sprang runt i sin gåstol i köket. Jag hörde honom hela tiden och det verkade lugnt allting. Helt plötsligt kommer han åkande till mig och kikar in i datarumet och vad ser jag? Jo, han har varit och snott min bh. Gissa om jag tjöt av skratt? det såg bara så himla kul ut när han kommer åkande med min bh i högsta hugg. Han tyckte nog oxå att det var skoj för han såg så glad ut.
 Jonathan med sin erövring.
Il be back!

Kommentarer
Postat av: Annalisa

Vilken kvinnokarl!

2008-04-18 @ 10:57:52
URL: http://anza.blogg.se
Postat av: Hanna

Fina bilder!!

2008-04-18 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0