Elementgubbar och fotboll

I morse så ringde jag till en firma som skulle ha varit här i onsdags förra veckan för att lufta våra element, men dom kom aldrig. Jag fick till svar att dom hade varit här och knackat på men ingen öppnade och låset var inte inställt på serviceläge. Jag kanske stod i duschen då och då vill man inte ha objudna gäster. Var även ute en sväng, men då hade jag ställt låset i serviceläge. Dumt av dom och prova lite senare på dagen. Ja, ja dom kom iallafall idag (bättre sent än aldrig) och luftade elementen och satte även in nån form av energispargrejs på duschen. Kanske är bra vad vet jag?
Smartskaften var naturligtvis tvungna att öppna dörren till Jonathans rum där han sov så att han vaknade. Ändå hade jag bett dom ta det rumet sist. Suck!
När dom väl var klara här såg hela huset ut som en katastrof. Suck igen! Jag fixade till det värsta fixade mellis åt Philip och la sen Jonathan för att sova lite till.
Jag sov när Jonathan sov. Det var skönt. Mitt i min skönhetssömn ringer Camilla och väcker mig. Yrvaken säger jag att jag ska ringa henne om en lite stund. Stackarn fick vänta för jag glömde totalt bort. Kontentan av det är: lova inget när du är trött.
Fixade sen mat åt mig och Philip, matade Jonathan och sen bar det av till Philips fotbollsträning. Första träningen för säsongen. Han tyckte att det var jätteroligt. Jag hade oxå trevligt.
c u!

Kommentarer
Postat av: Ninus

Jaa och imorgon kommer dessa förbenade gubbar hit o ska joxa med elementen... SUCK.. Kul att Philip tyckte det var kul på fotbollen.. Nehej nu ska jag gå o ta mig en sista dusch med detta munstycke...:P kram kram

2008-04-15 @ 21:39:30
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0