Besök på BVC

Då har man fått denna dag att gå oxå. Dagen började med att Henke for ner till Ford för att lämna in bilen för kamremsbyte. Väll hemma igen drack vi lite kaffe käkade lunch och begav oss sen med Jonathan till BVC. Det var dax för hans 8 månaders kontroll med Boeltest. Det klarade han galant. Och vuxit har han gjort. Nu väger han 9280 gr och är 69 cm lång. Stora killen.
Efter det kom min vän Sara förbi och tog en fika. Vi insåg då både hon och jag att vi var tvungna att åka och storhandla så hon och jag begav oss till Willys. Vi stannade även till en snabbis på Jysk för jag ville kika på en soffa som jag sätt att dom har, men till min stora besvikelse var den jätteliten när man såg den på riktigt. Den vill jag inte alls ha. Ja, ja det kanske inte gör så mycket med tanke på att kamremsbytet kostade en förmögenhet, men det vore inte helt fel med en ny soffa. Den vi har är så värdelös. Den flyttar på sig och kuddarna är bara knöliga. Blä!
Jakten på ny soffa fortsätter...
Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0