Äventyr till Täljyeh!

Idag har jag, Henke och Jonathan varit på äventyr till Södertälje och hälsat på min pappa. Vi fikade där och åt god mat. Det var så trevligt. Jonathan var väldigt fachinerad av morfars balkong. Han gillade nog utsikten. :0)
När vi kom hem gick Henke och tränade och jag meckade lite mat. Sen tog jag en promenad till Angelica och Fredrik och tog en fika. Där bjöds det på smarrig tårta. Jag har med andra ord haft en superbra dag idag.
 Morfar och Jonathan på morfars balkong.
 Henke och jag mumsar god mat på pappas balkong.
 Jonath hittade lite leksaker.
 
Nä, nu ska jag gå och sova. Måste ladda inför morgondagen då jag ska jobba. Har inte jobbat på ett tag och det lär väll kännas. 

:0) 

Kommentarer
Postat av: Kickan

Kul att morfar Christer även är med på bilden! Undrar när jag/vi får mat av Christer?

2008-05-12 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0